| Voir le sujet précédent :: Voir le sujet suivant |
| Auteur |
Message |
Adeline Senior Agent

|
Posté le: 12 Sep 2007 13:05 Sujet du message: 6#08 "Fight/Flight" |
|
|
MP : Brett, an ultimate fighter
Brian is the dad
The eppy will open with Sam at a bar looking for the bartender. She pretends she forgot to tip him but when she describes him to the female bartender we learn that he quit a month ago. She gives Sam his last name. Later, alone at her computer, Sam does a search on the FBI database for "Brian Donovan" aka one night stand. She finds his MVD info and writes down his address but Martin interrupts her, unaware of what she is doing, so she quickly closes the screen and gets back to talking about the case. At the end of the eppy, Sam shows up at his place and while he doesn't invite her in, he asks if they can meet up for a drink another night. She blurts out that she's pregnant and it's his. He asks if she is sure and in a you're a dick tone, she replies, "Yeah, I'm sure." He asks her what he's supposed to do with this and she tells him, "No idea. I just thought you should know." Suddenly a girlfriend appears and asks who Sam is. He has no answer so Sam tells him good luck trying to explain and then walks off.
Source : Destined _________________
 |
|
|
 |
maev Senior Agent

Inscrit le: 28 Avr 2007 Messages: 122 Localisation: Avec ALP A Lille ^^
|
Posté le: 12 Sep 2007 14:26 Sujet du message: |
|
|
Merci beaucoup Adeline. Je sens que cet épisode va être vraiment bien, surtout avec ce centric Sam. Je pense aussi que Brian n'assumera pas l'enfant et que ce sera Jack qui le fera ! |
|
|
 |
jacksam4eva Senior Agent

Inscrit le: 18 Nov 2006 Messages: 1414 Localisation: Nice, là où il fait beau et chaud xD !
|
Posté le: 12 Sep 2007 15:09 Sujet du message: |
|
|
OMG ! Je le savais ! _________________ ~> je m'exuse d'avance pour les eventuelles fautes dues au clavier qwerty de ma cousine chez qui je suis en vacances actuellement ... A Phoenix, Arizona, USA<~
 |
|
|
 |
kayna Senior Agent

|
Posté le: 12 Sep 2007 19:23 Sujet du message: |
|
|
OMG, je touve que tout ça va un peu trop vite à mon goût. C'est pas normal. Poppy a dit que ça serait une surprise pour les fans l'identité du papa, merci la surprise, tu peux te la garder miss Poppy.  |
|
|
 |
sophie Senior Agent

|
Posté le: 19 Sep 2007 14:52 Sujet du message: |
|
|
| Oh c'est une super info ! J'ai hâte de voir l'épisode. |
|
|
 |
sarah973 Senior Agent

Inscrit le: 24 Aoû 2005 Messages: 977 Localisation: Guyane Fr ...
|
Posté le: 22 Sep 2007 9:59 Sujet du message: |
|
|
Lol, j'ai trop hâte de voir cet épisode centric ! _________________
 |
|
|
 |
Keancy Senior Agent

Inscrit le: 14 Avr 2006 Messages: 1461 Localisation: Gironde (33)
|
Posté le: 04 Oct 2007 12:38 Sujet du message: |
|
|
Oulala, ça va donner mdr. _________________
 |
|
|
 |
foltif Special Agent

|
Posté le: 04 Oct 2007 18:36 Sujet du message: |
|
|
Oui à fond j'ai trop hâte, ça va être bien je le sens. _________________ FBI Portés Disparus/Whitout a trace...l'une des meilleurs série du genre...I am fan forever |
|
|
 |
|